2013年3月31日 星期日

Last Single Day

Wow~~ 終於都到左婚前一日喇,我一早起身,執好左羅去酒店既物資落個紅GIP度~~

即刻去百利整甲,12:20 整到2點,我奶奶都有整....XD

今次整法式,簡簡單單又易襯~~

整好之後就去左羅掛,套掛都係咁令人滿意,我無後悔俾多 $1000 租水晶,原來D 閃真係睇到~~

之後就返酒店Check In,蘇菲到左酒店大堂等我﹗


好鍾意呢個GIP,好紅~~

上左房就開哂D野出黎,放好,其實前一日放好哂D 野真係好正,仲要有姐妹響身邊,到時搵野都唔洗下下問我﹗


間房好似同上次有小小唔同〝不過感覺上一樣唔大........@@


奶奶都話我揀得唔錯....=]


細房﹗


當日真係好大雨呀﹗不過我無特別唔開心,因為天氣真係話唔埋,唔開心都無用,都係果句平常心~~


好彩搬開左小小梳化都夠空間俾大家玩.....


執執下野J 佢地送左D 婚紗黎,不過媽咪話唔見得,所以我就入左房,J 驚到連門口都唔敢入...XD

最後再多2個姐妹黎,大家傾下D Rundown 遊戲,再落去食埋晚飯,買埋遊戲道具,唔知呢,中學時大家相處果D感覺返左黎,好開心有你地響身邊﹗

大約9點幾佢地就返屋企喇,原本我想加床俾佢地留過夜,不過2個人要加差不多 $1000,太貴,所以放棄左~~

之後媽咪同細佬都黎左﹗


沖埋涼等上頭~~


媽咪整左個頭髮之後好似韓國阿嬸


白頭到老,永結同心~


全身都係紅色~~


因為要等個蠟燭完全燒哂,所以我做左小小遊戲準備,同埋寫左個Script,其實都係D簡單野,係驚到時突然唔記得都有野揸手,不過我發現J 背左,感覺真係好好多,如果有機會,我提議大家都係背左之後手拖手望住黎講,感覺會再感動D~~

真的要成為麥太了~~~

沒有留言:

張貼留言