2013年3月29日 星期五

婚前數天

原本以為一切都準備得7788,婚前果個星期可以放鬆下..........

點知,原來都好忙,忙住執物資,忙住做Facial, 整甲, 再次試身,總之好多野做~~

放假第1 日去左北角買金,奶奶話想買多對龍鳳鐲,同埋頸鏈,媽咪又話想買隻介指仔俾J.....


不過樣樣野都係我地自己揀........@@

我幾鍾意條鏈,西式.........

之後J 去左柴灣睇剪片,我就去左上環買Candy Corner糖果,因為唔想洗太多,大大包買左D可樂糖,提子味軟糖,棉花糖 & 紫色包裝朱古力﹗

加加埋埋都成5KG,真係好辛苦~~

仲要去埋尖咀搵個MC 開會,好彩佢地好多經驗,好快就傾好曬,放心曬~~

最後去埋灣仔,因為之前對介指,大左小小,J 朋友幫我地改好,有得羅﹗

放假第2 日先去銅鑼灣做FACIAL,再去上環試裙,都OK,岩身﹗

不過因為之前個NUDE BAR唔係幾好,所以又去返GLC (尖咀) 買,呢個平平地,戴得唔錯~~

真係日日都遊哂港九,不停來來回回,上環、銅鑼灣、尖沙咀﹗

1 則留言:

  1. 我結婚前一日, 同你差唔多, 尖沙咀, 中環, 太子, 元朗, 太子, 尖沙咀
    [版主回覆04/10/2013 10:56:33]係喇,真係好多野要夾要羅.........

    回覆刪除