2013年3月25日 星期一

花車花、整頭髮; 姐妹會

雖然BIG DAY已過,不過我好想記低呢段時間既一點一滴,所以會打返BIG DAY前先~~




23 號星期六果日約左交收車頭花,如果呢個款訂新的要 $ 640,我買2手 $380,之後賣返出去 $280 左右,都OK﹗

雖然BIG DAY我只係用左半個鐘,不過真係幾靚﹗

交收完就去左將軍澳整頭髮,今次染得幾好~~

仲拉返直,好期待結完婚之後剪短呀﹗XD

24就約左一班姐妹去試裙 & 傾下遊戲,當日Winnie 唔舒服佢自己過2日先去試,其實我覺得自己好好彩,個婚期寫早左一星期﹗

因為佢地D 裙真係預得好 "文",我話BIG DAY 係3月24 佢3月16先話D 裙到左,其實如果真係得返一星期都幾急,大家又未必就到時間﹗

所以真係寫早小小會比較安心,試完裙就去左附近一間CAFE,都幾得意,不過服務態度一般~~

傾下當日點玩新郎兄弟,都差不多5點....@@

我地決定第1個GAME 玩掌上壓食CREAM; CHERRY,第2個係食雪條 (DURIUM 味,J 最怕) 之後響條棒上面疊DICE (JUSTIN LOVES CHERRY)

不過當日唔成功要用膠紙幫手﹗

最後諗埋一個BACKUP 就係搵相 + 拼圖~~

仲有個"獎勵" 就係有幾杯甜酸苦辣飲品 & 食品供大家品嚐﹗

我自己都幾滿意,好似好好玩,我響房入面聽到佢地好開心 =]

ANYWAY 多謝我幾個好幫手既姐妹﹗ LOVE~~

沒有留言:

張貼留言