2013年3月9日 星期六

Confirm 晚裝

其實BOOK完之後我真係好滿意自己揀既果3條裙..........

不過仲有一個月左右都要上去試下,Final Confirm﹗

原本同埋伴娘,不過佢話有J 唔洗咁多人,係呀,J 真係幾時都響我身邊..........

婚紗 & Tiffany Blue 當然係無問題,我真係好迷件TB,婚紗應該響黃燈下好靚﹗

J 話件旗袍就真係肥左D,對手臂唔得........@@



之後我仲試左D 其他款,金色 好FIT身呀,不過顏色唔多岩﹗

個粉紅就唔多岩身,不過隻色幾特別~~

真係好難揀呀,J 就話搵D 女仔同我去試,所以我又搵左表妹 & 同事Mandy.........

Mandy 真係好好,俾左好多意見,由D相、化妝、相簿、Backdrop,事無大小都幫我諗﹗

希望之後就算我地唔再一齊做野都可以Keep 落去.......

我原本以為表妹 Mandy 佢地會話肥,點知佢地話OK,仲著得好靚

我都有問班姐妹 &13 JM Group(相),全部人都叫我揀旗袍

雖然影相出黎效果同現場唔同,不過應該都唔會好差掛~~

YC 話有信心就會Carry 到.......




之後同左佢地去食拉面,呢間拉面都唔錯呀﹗位於九如坊,唔好意思打搞佢地咁耐,所以請左佢地食~~

其他人為自己付出唔係必然,要識得感恩﹗

沒有留言:

張貼留言