2013年3月8日 星期五

雙方家長見面

終於都等到呢一日喇,開頭都有小小擔心,因為驚UNCLE 聽唔明爸爸同媽咪D 話~~

點知UNCLE 之前做生意成日都會去廣東,所以無咩問題,Aunt 就真係唔明..XD

我以為佢地會傾下當日Rundow 點知全程都係講下大陸發展、買樓..........

搞到我仲特登早小小搞好左份Rundown,幫佢地製造話題﹗

成餐飯我都無咩出聲,Uncle 真係好好,仲有問埋細佬讀書、做野﹗

Wow 完全唔似第一次見~~

是日我地揀左朗豪坊8月軒,之前分別同佢地黎過,今次第一次2家人見面都揀返呢度﹗

叫左BB 豬 X 2、咕嚕肉、蝦球、豆腐、雜菜、雞......

呢個晚上都幾美滿呀,終於放下心頭大石﹗

之後分別返屋企前,我仲同細佬 & 爸爸買左裇衫 & tie,而家減價貨都好貴~~


Anyway 搞掂好哂爸爸 & 細佬D 衫,果日返屋企試左一轉,都幾好﹗

媽咪就決定左造件深紫色長衫,希望出黎效果會好~~

沒有留言:

張貼留言