2013年3月18日 星期一

紅噹噹

 
媽咪吩咐我要買一個紅喼,其實我睇中左好耐,不過唔係幾捨得買~~

諗住睇下第2度會唔會平D,不過.............我諗真係公價貸﹗

最後終於都響先施買左, $1209 --> $1149~~

佢係唯一一個我覺得靚既紅,其他果D感覺唔良好﹗

結婚當日我要羅住呢個GIP 由酒店去男家~~

應該都叫嫁妝其中一樣...........

媽咪仲買左一個紅盤、紅桶、紅被、紅鏡、紅交剪、紅尺...........@@





呢堆野又會迫爆J 屋企喇...........

其實大部分既野都搞好左,係仲有幾樣野未買~~

要加油呀﹗

沒有留言:

張貼留言