2013年3月14日 星期四

欄門花球 (心情)


Join 左2013 新娘Group 其實一直都無諗過會響果度買到野,不過見個欄門花球幾平,於是就約左Marget 交收﹗

過程都幾順利,我地仲交換左好多經驗~~

Join 左 Group 之後真係有好多共鳴,有一班同聲同氣,完全明白搞結婚係一回咩事既人一齊,感覺好好呀﹗

好快就Big Day 喇,其實我都算搞得8899~~

係仲未搞掂個坐位表,Rundown 其實都Final 咁滯,仲有小小濕碎野想整,要繼續加油﹗

由上年4月21求婚計起,呢11個月真係有好多煩野,揀左好多大大小小不同既野,做左好多自己完全無諗過要做既決定~~

雖然真係好煩,不過過程真係好開心,而我知道呢一切既付出都唔會白廢,2013年3月31日果一日我一定會係好開心咁出嫁﹗

真係好期待又緊張呀,呢一刻個心情真係唔知點形容,都開始有小小唔捨得,可能怕之後唔搞結婚無野搞....XD

不過其實層樓都差不多係時候開始裝修,呢個又會係一個好漫長既戰鬥﹗

仲有Honeymoon,呢一切一切都會令2013 好豐盛喇~~

而家耐唔時都會擔心果日大定唔識起身,擔心果日有咩甩甩漏漏,雖然我都知擔心都無用﹗

Wow..............我真係要嫁喇﹗

沒有留言:

張貼留言