2013年3月1日 星期五

試掛; 羅鞋


之前講過響Something Thine 訂左晚裝鞋,過年前佢已經打黎話有得羅,終於搵到一日放工順道試埋掛~~

今次搵左表妹陪,我地先去試掛~~

其實同之前果次唔差好遠,輕輕睇過件掛都幾FIT身,同新淨﹗

咁就完喇,希望3月30 羅果日你仲係好新啦........



之後就去羅鞋,好彩我早左好多訂,唔係真係會好擔心,因為原來對鞋這錯左,要再過多2日先有得羅~~

果下都有小小心諗有無搞錯,咁耐先知整錯,仲要無人通知﹗

而我又約左星期一去試衫,都有小小心急﹗

不過見佢隻狗狗幾得意,同埋知道就算發佢脾氣都無用,所以我就算喇~~

之後去MP 羅多小小帖既信封,之後就食飯喇﹗




我揀左之前食過唔錯既博洛尼亞~~

2個人叫左2個Dinner Set﹗

老朋友就係咁,有傾唔完既話題,明白你,了解你...........


是夜真係好開心,雖然結婚有好多野煩,我曾經以為.................

不過對而定既我黎講,咩都唔再緊要﹗

過左2日後我再打去睇下對鞋有未,間野話幫我CHECK,點知CHECK CHECK 下3日都未覆,仲耍我打去佢都仲話耍再等多2日﹗

果下真係唔想再理佢,叫佢搵人送去我公司算,雖然大左小小,不過都OK靚,如果你都鍾意呢間,記得要跟好D﹗

沒有留言:

張貼留言