2013年3月3日 星期日

新郎黑白鞋; 訂花球


新郎鞋已經有得羅,感覺上都造得唔錯,黑色手工好好,白色就差小小~~


白色左腳上仲有2點污點,好彩阿姐話會幫我地SEND 返去廠整返~~

呢個價錢,呢個質素算係咁~~


之後我地去左繽紛 & 秋子睇花球,其實繽紛都幾唔錯,不過手花 + 襟花好貴~

睇左一陣秋子,J 話不如響呢度訂,其實都OK,$1299 包1個花球,2個新郎 (有無記錯呢??) 6個姐妹,6個兄弟﹗

湯生仲俾左SAMPLE 我地睇,不過佢果度就唔多款,手花、襟花一定係玫瑰 / 桔梗

我地揀左4朵粉紅玫瑰俾雙方父母,6個兄弟姐妹可能就用紫+金色桔梗!



類似呢個樣~~




如果Backdrop 真係紫色就會用呢D 花,好似叫勿忘我~~



深紫桔梗~~


不過粉紅色桔梗真係幾吸引,仲好鍾意佢下面果隻粉紅色花....

一個個圈好靚~~

Anyway Confirm 左Backdrop 先~~

再揀花球顏色 =]

沒有留言:

張貼留言