2013年3月11日 星期一

兄弟姐妹會

 
終於開左兄弟姐妹會,過程比想像中順利,係一開始Book 果間Cafe無位,要等一個鐘﹗

但大家都黎緊,於是臨時臨急轉場,搞到個人忟忟地~~~

好彩都搵到間有位,就係之前黎過既空中棋園,不過呢間都幾貴,入去坐已經計錢,我地有部分人只係飲左杯野,不過埋單一個人都要一百蚊﹗

齊人之後開始我講解左一轉個全日Rundown ,睇下大家有咩意見﹗

原來真係要逐個Item 寫清楚要邊個人負責。

開始左之後感覺已經好左好多....

之後都有食下傾下,而家外影定左去數碼港,希望真係夠時間啦,因為我仲要回門﹗



最後就係派帖喇,希望大家都滿意我個安排啦﹗

之後同D 兄弟去秋子睇下,方便果朝搵,不過而家應該佢地全部人會坐狗狗架車,辛苦狗狗果日要車足我地全日喇~~

沒有留言:

張貼留言