2013年3月7日 星期四

約會Ceci; 派帖進行中..........



3月31 長假令我好苦惱,好多人都唔得閒,唔係去旅行就係撞左婚宴,仲有好多人未覆,我都唔知點好,不過都會再問多一轉~~

整好哂帖之後其實都開始派喇,J 好勁,佢已經派左好多﹗

是日約左Ceci 食飯,食之前我去左Mioggie 試Facial ,VIP 生日有得試做,同埋做左Armis 之後好似有D乾........

試下又無壞,最緊要係聽人講佢地唔HARD SELL~~

成個過程都OK舒服,有清潔、Peeling、針清(第一次針一粒就搞掂),推油、Mask、倒模、按肩頸~~

大約 $360次,如果唔係Reneex 岩岩加左錢,我都可能會買幾次黎試下﹗

是日Ceci 揀左Apple Green ,2 個人叫左一個沙律 (牛油果,麻麻地) 一個薯皮,一個意粉~~

Overall 都唔錯,我地食食食,傾傾傾,真係講左好多心事呀﹗

唔知呢,我就係呢D 人,有咩唔開心,講幾次就無事~~

太好喇,果次撞返你之後,我而家知道自己應該同咩性格既人岩KEY.......

Ceci 雖然粄GIP ,不過都幫我響韓國買左MASK,仲俾左一堆手信我﹗

沒有留言:

張貼留言