2013年3月10日 星期日

Backdrop 到底應該揀咩色!!??

上次個紫色夾得唔錯,不過其實果隻紫色唔係我杯茶



我其實想要紫紅色,加左小小燈光應該會幾Grand~~

於是我上網搵左呢個色俾佢參考﹗


等左成個星期,佢終於Send 左呢個Draft 俾我地,都唔係襯得幾好﹗


之後又叫佢跟返之前張相果2個波既顏色去整,出黎效果仲麻麻地...........




因為無咩時間唔想再改喇﹗

我地應該都會響呢個粉紅 & 紫色 入面揀﹗


呢個紫既Combination 係最多人鍾意.....@@

我終於知道點解佢成日都襯唔到我想要既紫紅,襯完都怪怪地,原來因為個色版得好小紫紅~~~



呢個色版之前睇過一次,其實我已經唔記得左.........@@

下次應該影低個色版,之後MATCH 返中間隻色咁應該易D﹗

希望果日個台OK 啦﹗

沒有留言:

張貼留言