2011年3月5日 星期六

曼谷 2011 Day 1A

第2朝一早就起身,真係好早9:00 即係BANGKOK果邊8:00~~


尋晚搭車見到酒店附近有間McDonald's 於是去食個快早餐~~



bangkok Mcdonal's 應該貴過香港~~



我地叫左3個set,300B......都幾貴


去到泰國一定會同"合十"叔叔影相.....



當年我隔離既係Celia,今日變左係當日既團友Justin Mak~~



食完返酒店羅埋行李就搭的士去市中心,臨走前去睇一睇個pool~~


其實都幾細,最恐怖係我坐緊果張野有d臭....=.=


taxi都幾抵,240B + 70B highway fee~~


又快、又響正酒店門口俾我地落,即刻有Bell boy幫手羅行李﹗正~~



順利check in Courtyard by Marriott (呢間住3晚)


房靚過第一晚果間好多,又大,又乾淨.........



睇場床已經睇得出個分別~~


有人已經好想 "攤"響度喇...........



我地間房個view都幾好﹗雖然只係6樓,不過都幾開揚~~~


個泳池如果再大 d就更加好~~



好出發﹗第一站4面佛﹗


好近我地酒店,只係5分鐘路程,媽咪呢d神婆當然想第一時間去拜下啦﹗



當年我無黎拜,因為唔識,同埋驚要還神~~


不過今次同埋屋企人一齊,我許左多個願望..........


希望下年可以再黎還神啦﹗


其實都係想大家都開開心心,健健康康~~



響入面有一檔賣香同花,店主識廣東話,又list左價錢,唔怕俾人當水魚啦﹗


50B買左2個中花加一包香~~


唔知點解泰國D花總係好新鮮好香.....



一入到去就有表演睇﹗^ ^



書上面話順時針方向每一面拜一次,每面3支香.....


估唔到justin同媽咪一樣............神心



最後同水洗一洗對手~~


我地好多時都會經過,真係幾時都咁多人,連夜晚11點都仲有人~~



拜完就過去隔離既Erawan商場Nara Thai Cuisine食lunch~~


當時係bangkok時間12點,之後就越食越多人,仲要等位﹗


不過食完我地就明白喇,真係好味,環境又好,感覺好乾淨~~



豬肉豬肉丸河、炒芥蘭﹗



蝦炒金邊粉﹗正﹗



雞仲有個泰式牛河~~


4個人食岩岩好﹗仲要樣樣都好味~~



最後仲要食第一個芒果糯米飯~~



呢一餐total : 965B (包括10% Service charge同埋7% tax)好抵~


尋晚唱果$500都差唔多用完喇,要去唱錢﹗



經過central world,big c,去到水門街,之後好易就搵到super rich~~



我地入左去先記得自己無帶passport,辛苦justin要大熱天時跑返酒店﹗


怪只怪我地太小心,驚passport唔見....=.=


一口氣唱左$6000 X 3.91 --> 23460B



之後轉戰central world,不過行左唔夠3分鐘已經feel到唔岩媽咪佢地行,我地入去d鋪佢地就響門口等,都唔睇﹗



我響nayara睇左一陣,買左個card holder同埋散紙包,見佢地唔多岩就叫佢地去按下摩﹗


原本媽咪唔肯,佢話不如佢同爸爸返酒店~~


但我覺得好搞笑jei~~一場黎到返酒店,玩野咩﹗


最後我都迫左佢地去按摩﹗



響super rich 附近有幾間按摩店,我揀左7th sense,因為都幾平,350B按一個鐘腳~~



安頓好佢地,我就急急腳返去Central world行行行...........


不過我地發現其實都無咩野岩,因為都唔吸引~~


同埋得一層係叫做岩我地小小,其他層數都唔岩~~


響商場入面原來都有一間按摩只係300B一個鐘,仲抵又近﹗下次真係要睇清楚先~~



哈哈﹗算唔算浪費左好多時間呢!!???



估唔到行行下都見到車路士,Justin勁開心﹗我地影左好多相......



哈哈﹗傻瓜~~~



佢話第一次咁近見到個盃~~


一個鐘好快就過喇~~又係時間搵返屋企人﹗


其實佢地又唔買野又唔想按摩,我真係唔知仲可以同佢地去邊....=.=


沒有留言:

張貼留言