2011年3月4日 星期五

家人同遊曼谷2011 - 試搭約旦航空 +機場酒店

5日5夜既旅程"嘩"咁快就完結左喇﹗今次我一定要打左BLOG先~~


唔可以爛尾~~


哈哈﹗3月3 準時6:00放工就過去SOGO對面搭巴士去機場﹗


其實我一早做左online check in 早一個鐘到已經ok~~


塞塞下差唔多7點半先到..........


媽咪佢地好早就到左喇,justin就再遲小小先到~~



約旦航空響terminal 2,即係平時terminal 1 對面馬路~~



不過去上機果邊就要搭2次無人駕駛都遠遠地嫁,要預多點時間~~



check in 完,我同justin快快手食左個burger king~


驚飛機餐唔岩食......



好早就last call,不過佢係寫去安曼,唔係bangkok~~



bangkok只係轉機站~~~


我以為佢會提早飛,點知都係繞左成半個鐘先起飛﹗


其實唔delay我已經好滿意,其實我search過班機都幾準時~~



機艙入面都幾新,每個位都有電視﹗



有film,有game,都幾唔錯嫁~~


戲都幾新,justin睇緊toy story 3~~



每人仲有張毛毯、一個枕頭,耳通............



飛機餐,個飯都幾香﹗所有野都比我諗既好~~


比airasia 好,雖然途中都有小小震,不過都正常~~


回程仲好穩,舒服 ^ ^



2個半鐘就到bangkok機場lu~~


bangkok好大,不過指示唔清晰,我地又唔知要填入境紙﹗


一個字煩~~


之後羅埋行李,唱左$500 x 3.77 --> 1885B


落機搞搞下都差唔多用左一個鐘~~



好快就搵到酒店專車接我地返酒店lu~~



The Cottage Suvarnabhumi Hotel


睇agoda 酒店好似同機場好近,不過都行左幾遠....=.=


入到一d住宅區,我真係唔信酒店有4星﹗


同埋真係同上網睇感覺好唔同~~



仲要咩都無,真係無下次lu~~~


之後快快手就訓喇﹗


第2日一早起身玩~~


沒有留言:

張貼留言