2011年3月26日 星期六

Candle Light Dinner @ Tubino

Happy Friday Justin 神神秘秘話帶我食野,仲訂左台~~


原來就係上次佢激嬲我,我話要食餐勁既Tubino.....


上次做咩嬲佢呢!!???


哈哈﹗已經唔記得lu~~



一去到又係先食包包.....


同上次一樣好味,估唔到亦係全餐最好味 ....=.=



叫左1個set dinner同埋一個羊扒......


頭盤: 鵝肝 (justin話知道我鍾意食 ^ ^)


另外2舊係醬﹗


味道都ok,可惜鵝肝味唔夠香濃~~



意大利飯﹗justin話味道麻麻,我就覺得ok~~


但我覺得自己整既仲好味﹗


其實食完已經半飽.......



主菜2: 牛扒+燘牛



好搞笑呢d 1粒粒應該係紅菜頭~~


個燘牛都幾奇怪,味道奇怪~~



個牛扒仲搞笑﹗心入面完全係生既﹗


我地唔慣食生肉~~


無咩肉味



另外order既主菜: 羊架


賣相都幾好﹗



側邊一粒粒果d有朱古力味~~


呢碟最好味係個薯蓉﹗件羊好肥.....=.=


如果食過dicken's bar就會知道呢個唔掂~~



估都估唔到呢d朱古力味入面既係蒜頭...=.=


好搞笑﹗都係唔多識飲賞~~



甜品係雪糕+朱古力蛋糕仔+mousses+棉花糖一粒


無樣岩食......=.=



豬豬~~


呢餐勁貴,$700...sorry 唔值,無下次﹗


不過我都要多謝justin精心安排﹗希望以後你唔好激嬲我啦....


好開心﹗我加左人工,等遲d我都請佢食返餐啦~~


沒有留言:

張貼留言