2011年3月14日 星期一

我地係咪真係會結婚???

上星期日我同JUSTIN去左會展個婚紗展~~


之前2次因為落雨無去到﹗


其實我地都係當去睇下........


第一次去已經學左好多野呀﹗(雖然我地只係睇左4間婚紗相、3間酒店)



第1間當然係睇返我一直既心水 -->法國婚紗


咁岩我地坐低無耐就有fashion show睇﹗好正呀......


d婚紗都好靚﹗


唔知點解當年一睇到呔仔媽咪 kelly 佢影果D婚紗相,特別係響遊艇果D,我真係著迷左好靚﹗於是我自己暗地里決定將來我結婚都要影...........


佢介紹左個PACKAGE,其實都唔貴,好似9000 or 8000........


不過包既野唔多,30張相,一睇就知唔會揀咁小啦﹗


其實除左包幾多張相之外,仲要睇埋之後額外每張加幾多啦、包幾多套婚紗禮服、係咪任揀.........總之好多好多要考慮


如果揀包多D相果個Package都成17000..........哈哈﹗


之後行行下就入左去浪漫一生,呢間真係聽佢講解左好耐﹗


sun 勁好人,佢介紹左好多台灣影婚紗相既地方,又送好多野俾我地~~


原來台灣有一座城堡酒店,可以影相~~


佢個package hkd13000,搵最top果個攝影師幫我地影(如果request係要加錢),多一套禮服,有3本相簿~~


仲有好多好多野﹗


佢仲話去到請我地食小食~~


我仲學到一樣野,就係原來婚紗相簿有分有縫同無縫,原來無縫係貴好多,我問返法國婚紗如果整無縫要加$5000..........=.=


但係我地2個都覺得無縫靚好多~~


其實我個心都幾感動,阿sun果個offer真係好似好好,不過..........


始終第一次黎,justin話點都要再睇下﹗


阿sun問justin"你到底有沒有想要娶她﹗"


哈哈﹗我答佢"他還沒有求婚﹗"


哈哈﹗其實我知佢同我一樣都有小小心動,但係始終理性多於感性~~


anyway,佢都好似好讚成我響台灣(外地)同香港各影一套........


仲睇左mona liza,Justin話佢都鍾意法國多d ^ ^


之後仲睇多左2間,不過感覺都麻麻~~


酒店都睇左幾間,langham、macro polo hong kong..........


我自己就幾鍾意macro polo hong kong,我一直都係諗住響酒店擺,因為service好d,同埋都唔係貴好多,我都唔expect 會賺錢﹗我只係想大家都食得開心﹗


哈哈﹗講到好似真係就快結婚咁呀﹗


anyway呢個係一個開始,希望係一個好開始啦﹗


我問justin 我地係咪真係會結婚,佢話係..........


1 則留言:

  1. 預先恭喜你先~~~~ 如果有咩幫到手話我知啦~^^
    [版主回覆03/16/2011 14:08:00]哈哈﹗多謝﹗其實有好多野都唔知道點做呀...........
    要慢慢PLAN下,睇下......唔該你先~~~

    回覆刪除