2011年3月20日 星期日

興記煲仔飯

星期六原本落雨都唔係好想去街,不過JUSTIN去左錫波,咁我地就出左去旺角


我先去左電影中心買飛睇戲,之後行左一陣,不過我電話無電lo~~


約左響銀行中心樓下等,點知佢遲到﹗


搞到我要問人借電話......><


不過真係唔知搞咩,我呢排都無咩心機買野﹗


都好既,當儲下錢~~



響電影中心睇完戲最好就係去廟街食煲仔飯


我地2個都好愛聖子,可惜呢個麻麻.........



豆豉凌魚潤腸!


哈哈﹗奇怪的組合,但味道都ok~~


justin仲同我share左以前響英國既生活........


哈哈﹗真係80歲唔死,我地仲有新話題﹗



不過我仲奇怪,唔知點解想食粥..........


估唔到又幾好味﹗


個芥蘭就無咩薑味﹗


我都幾鍾意電影中心,唔多人,又平﹗


因為我係member 有8折 $55-->$44


同埋成日都有買一送一﹗即係$44 係2張飛﹗


1 則留言:

  1. 你上面打左"錫"波
    睇完之後諗起譚校長一首舊歌"80歲後"
    總相信 以後歲月(八十歲後) 仍然能 分享好戲 縱已失去浪漫氣氛 往日情節亦記起 每一個畫面裡 每一個燈影裡 如重播一切 有我共你
    [版主回覆03/25/2011 09:56:00]哈哈﹗係wo﹗不過佢真係好鍾意踢波,可能錫足球多過我呀......
    唔識呢首歌tim~~不過就咁睇歌詞都幾sweet~~

    回覆刪除