2011年3月23日 星期三

C


CELIA係我中學同學,係我既好好朋友


不過大家畢左業之後因為好多原因,小左聯絡~~


(之前真係日日都講電話,仲CLOSE 過男朋友)


哈哈...不過我知道佢一直都係對我好既........


呢份係佢買俾我既生日禮物,無錯係生日禮物~


不在乎物件的價值,只在乎你那份心﹗




我揀左POKKA CAFE食晚餐~


因為我未食過,可惜都唔係幾出色..........><



我地一人揀左個飯同意粉﹗


+ $44 可以轉SET,有一個沙律同埋一杯飲品


個沙律都幾新鮮,都幾鍾意佢個汁



蝦南瓜汁意粉


呢個無咩味......



曼魚炒飯~~


都幾香,不過無咩特別,可能我地叫左D普通野﹗


味道都係普通,唔係太出色~~


我地傾左勁多野,下年或者今年年尾就會去英國讀書喇,希望你可以參加到我個婚禮啦﹗


哈哈........只要知道大家都生活得好,咁就夠lu~~


I Love my Friend~~


1 則留言:

  1. 草妹你對人好所以人都對你好
    [版主回覆03/25/2011 09:53:00]哈哈﹗呢句說話我聽媽咪由細講到大﹗

    回覆刪除