2011年3月6日 星期日

曼谷 2011 Day 2A


第2朝又好早就起身,不過點都唔夠媽咪佢地早....=.=



呢間酒店包早餐,快快手落樓下食埋就出發喇~~



不過其實勁小款野食,下次搵過間再正D既酒店先~~


我覺得佢$730一晚唔係好抵,係個位置好.....


之後就搭酒店Shuttle出去BTS "喇DUM列"站.....



好快就去到BTS  "saphan taksin"站CENTRAL PIER搭船


不過果度都幾亂,又唔知響邊個位上船,又唔知點買飛~~


船飛其實有2種Tourist ticket (150B 當日任搭,咩船都上得,有專人介紹﹗)


另一種就上船先買飛,14B一程,識計數都知150B真係好唔抵~~~


等左幾個字終於都上到船喇.......



我記得5年半前同JUSTIN佢地跟團黎過~~


N8碼頭落船對住馬路右邊就係臥佛寺,左邊就係大皇宮............



我地先去臥佛寺,之前跟團都黎過~~


原來入去要俾50B.........



做下善事,買塊瓦仔.........


之後就入去睇臥佛﹗真係好大~~



哈哈,不過好難影到張正常相﹗


入去大皇宮同佛寺都唔可以著無袖衫..........



 

泰國真係滿天神佛~~

 


 

最後都係捐獻下.........

 


 

除左寺入面,出面都有好多泰國特色建築﹗

 



 



 

唔覺唔覺都行左45分鐘,之後轉戰大皇宮﹗

 

其實我當時已經熱到想返酒店,哈哈......不過佢地唔肯,其實第2日黎都得jei~~

 

仲要我地俾個泰國人老點左,原本由臥佛寺過大皇宮10分鐘既路程,我地足足行左半個鐘,因為我地繞住個皇宮行左大半個圈....=.=

 


 

入到去門口,因為著短褲唔俾入,要租長褲,爸爸話不如佢響門口等我地............

 

果下我真係好嬲lo~~

 

我知道唔應該發脾氣,不過你話係咪激死人﹗

 

(其實當時已經係香港時間點半,應該食左野先行....)

 

最後我地都係行完先食..............

 


 

入大皇宮除左衣著有限制,仲要每人俾350B入場費

 

其實如果有心機真係好多野睇,不過天氣又熱、大家又嬲嬲地,真係唔太岩..............

 



 

入去喇,呢個門口真係搵左好耐呀~~

 


 


 

不過D建築都幾特別~~

 



 

熱死人喇......................

 

 


入到去又拜神..............=.=

 

JUSTIN用蓮花幫我洗頭.......

 


 

我地無咩心機,行得勁快.............

 

好快就去到出口果邊~~

 


 

應該係熱到傻左

 


 

成個大皇宮我覺得呢度最靚~~

 

不過真係好曬...............

 



 

好喇﹗到出口喇~~

 


 

皇宮附近無咩野食,我見到對面有間3文治,就走左入去﹗

 

早知去前食啦﹗可以俾大家叉叉電~~

 


 

叫左3個SET,一個湯﹗540B

 



 

味道都幾好﹗

 

食完已經係香港時間3點半,我其實無plan之後既行程~~

 

夜晚先去china town,我提議去silom按摩,不過d的士又亂收錢..........

 

好近,都要收200B,知我地去按摩又話車我地去佢果間﹗一定又係收左人錢啦~~

 

極之討厭,於是我決定搭返船再轉BTS去﹗

 

哈哈﹗其實計返14B x 4 + 25B x 4 我地只係慳左44B,一人都慳唔到3蚊港紙,所以下次真係明知做水魚都係搭的士啦﹗

 

仲要搭船等左好耐先有,又曬又熱......=.=

 



 

轉轉折折終於都去到SILOM CENTER POINT喇﹗

 

點知FULLY BOOK,我地於是訂左星期一晏晝做SPA........

 

訂完決定返酒店沖一沖涼,游個靚水再出去CHINA TOWN~~

沒有留言:

張貼留言