2011年3月24日 星期四

地震、海嘯、核危機

3月11日,日本發生地震同海嘯,隨後持續個幾星期既核危機~~


其實我一直都唔擔心,因為我知道同相信日本有能力可以好快重新振作.........


見到日本人好團結,互助,佢地唔會埋怨政府有咩做得唔好﹗


面對咁大個災難,人既力量其實好細好細~~


可以做既根本唔多﹗


希望呢個咁美麗既城市可以快D復原啦﹗


之前講過訂左機票5月尾飛大阪.......


國泰最先係話可以改期/ 地方,我諗可能真係好多查詢,佢地最後話可以退錢﹗


開頭我地真係打算照去﹗


1. 相對地大阪影響唔大


2. 2個月之後咩世界都已經唔知喇


3.JUSTIN 真係好想去


4. 每一日我都有去睇大粒太個blog,見到佢地生活依舊,令我更加放心


但每一日睇住第幾號反應堆爆炸、輻射指數幾多幾多..........


(事隔個幾星期,但仲未可以fix到,信心真係會動搖)


而家仲話好多食物都有污染,不得不更改地方~~


我係讀Chem既,雖然唔叻,但我大概都知道呢d物資會對人傷害有幾深﹗


不論其傷害性,其持久影響性都足已令人心慌~~


同事話如果去到咩都唔敢食,咁都唔開心


果度既人都應該未平復,大環境始終影響心情......


仲有yen 有一陣子升穿左10,當年我去東京對7.2我都覺得貴.......


以上種種都好似好現實,不過去旅行最緊要開心,仲要屋企人放心﹗


所以不得不轉地點﹗


希望日本盡快擺脫一切危機,好快就重建好,恢復大家對佢既信心........


亦都希望我地呢一班幸福既人可以幫下佢地﹗


施比受,更有福


1 則留言:

  1. 今年開始我越來越覺得自己其實生活在香港真係好幸福
    [版主回覆03/25/2011 09:50:00] 知足常樂

    回覆刪除