2011年3月7日 星期一

曼谷 2011 Day 3A

黎到第3日日頭主要去左逄星期六日先開既chatuchat


夜晚就去左食自助餐同睇夜景﹗無錯係好hea 嫁~~


BKK時間6點就起身,希望10點CHATUCHAT一開就去到,無咁多人無咁熱~~



 

結果我地搭的士大約10:30到﹗爸爸好快手就買左頂帽~~

 

次次去旅行都買一頂..........

 


 

行左一陣大家抖下食下雪糕~~

 

叫媽咪佢地去按腳又唔肯,我都唔想理佢地喇~~

 


 

味道都OK,JUSTIN話佢真係即開即整~~

 


 


行左大約3個半鐘,我地揀左響CHATUCHAT對面既Or Tor Kor Market 食晏﹗

 

呢度係一個好乾淨既街市~~

 

都有幾多食物選擇......

 


 

叫左串燒、面同豬手飯~~

 


 

仲有..............

 


 

就係呢條奇怪魚...........完全唔明點解JUSTIN會叫............

 


 

之後我地同媽咪佢地分開行﹗

 

約定2個鐘之後響一個位置等,好彩都OK~~

 

我只係買左一頂帽同埋一對拖鞋,真係奇怪,BANGKOK唔似之前咁多拖鞋賣....點都估唔到我地可以見到D幾靚既毛毛袋,但難搵到對靚拖鞋~~

 

又打的返酒店,之後食一早響香港訂左既BUFFET同埋去睇夜景~~

沒有留言:

張貼留言