2011年3月9日 星期三

曼谷 2011 Day 5 回港篇

最後一日起身食完早餐游個水再食個晏就要去機場喇﹗



好愛呢張相~~


呢間個泳池仲細,不過就小人D~~



JUSTIN 表演時間又到喇............



佢真係跳入左﹗厲害~~



可能呢日天氣好,我都幾鍾意.............



 

SO RELAX~~

 

無錯我怕曬,又戴超又戴帽~~~

 


 

黎多張4人合照就差唔多閃人喇~~

 


 

我地見酒店對面有間面鋪,叫佢羅去我地酒店樓下............

 

又唔洗同人迫﹗

 

感覺唔錯﹗

 

再食埋個芒果.............

 



 

搭的士去機場200 B左右好抵﹗無行HIGHWAY都好快到..........

 

哈哈﹗全部都係野食.......

 



 

好快就CHECK IN~~

 

響機場入面行下先~~~

 



 

買多左2包乾同埋10支藥油..........

 

最後食多次個芒果糯米飯~~

 

都好味呀﹗

 

是次泰國之旅,終於都結束喇﹗

 

雖然有好多勞氣野,不過始終同到屋企人一齊都開心........

 


 

希望下次我地既星加波 / 北京之旅你地2老可以醒小小......

 

唔好再係咁喇~~~

 


 

我覺得約旦航空個飛機餐都唔錯﹗ ^ ^

 

食哂﹗

 



 

希望響四面佛既願望成真,好快就返黎BANGKOK還神~~~

2 則留言:

  1. 吾知點解我覺得頭兩張justin既側面相好似林峰
    [版主回覆03/22/2011 10:18:00]哈哈﹗之前我同佢影過一張貼紙相,我朋友都有話佢似林峰,可惜我唔鍾意林峰..........其實頭3張都唔算係見到佢傾面呀.......

    回覆刪除