2011年3月8日 星期二

曼谷 2011 Day 4B SPA篇

Book左2點做SPA,不過我地差唔多一點先去到附近........


於是只係夠時間響Mcdonals 食個包


同埋又驚食得太飽做spa會辛苦~~



YEAH﹗又黎到呢個門口喇﹗




先坐一陣,飲杯茶、清楚下對手.......


不過杯茶個味有小小怪...........=.=


我地去4樓Couple room,媽咪佢地響地下Singlr room~~



Couple room 有個jacuzzi,好想試下.......


不過今次個SPA無包~~~



 

SPA分3個程序,先係全身磨沙大約45分鐘.........

 

全身係除左面之外都會磨.......

 

雖然有小小怪,不過磨完真係好滑﹗

 

磨完會沖涼,一定要沖乾淨因為做完SPA 唔可以沖涼3個鐘頭

 



 

之後就推油大約一個鐘﹗

 

其實我個人都幾怕痕,不過我都好鐘意推油......

 

舒服~~

 

最後用Herbal ball 熱敷下、按下頭

 

大約半個鐘,呢個程序都好正﹗

 



 

好快就2個半鐘喇﹗

 

最後飲埋杯茶..............

 

我覺得center point個環境同按摩都好好........

 

不過我只係做左呢間無得比較﹗

 

下次黎要spa多d,再食多d、再買多d~~~

 


 

按完去左BTS 隔離食海南雞飯~~

 

飯都幾好味,不過雞就麻麻....

 

之後我地去左行超市,又買左一大堆野食..........

 


 

最後響超市隔離食左個晚飯........

 

BANANA LEAF~~

 


 

呢個炸雞都幾特別~~

 



 

叫左個炒面、炒雜菜、2個菠蘿炒飯同埋呢條魚...........

 

肉都幾嫩,可惜越食越SPICY~~

 


 

最後我地搭左TUK TUK 返酒店﹗

 

哈哈﹗好搞笑~~

 

送完佢地返酒店我同JUSTIN又出左去去返CENTRAL WORLD果邊果個NIGHT MARKET

 


 

JUSTIN買左2件衫,我就買左小小BOOTS~~

 

其實真係好平,我都都想買多小小.........

沒有留言:

張貼留言