2011年3月5日 星期六

曼谷 2011 Day 1B


 

按腳媽咪話都幾舒服,之後我地去左BIG C 食雪糕火鍋~~

 

哈哈﹗好彩叫左一個無叫其他,唔係一定食唔哂﹗

 


 

果個9個雪糕球都唔係細嫁~~

 

加埋D生果同朱古力,FULL~~

 

成個SET只係259B﹗

 

食完就上左去BIG C 樓上行Super market

 


 

好大好多野賣呀﹗

 

可惜durian唔係時節,唔係媽咪佢地一定crazy左~~

 



 

買左小小零食就返酒店休息左一陣~~

 

魚條、薯片、紫菜、beams 都係我地favourite~~

 


 

之後第一次搭酒店shuttle 去BTS站出去siam食晚餐~~

 

其實BTS都幾貴,一個人一個站收15B,2個站已經要25B,可能你會話2個站 HKD$6都可以接受,不過當你搭的士成個鐘都係100-200,你就會話佢貴~~

 

所以之後果幾日我地盡可能都搭的士,由酒店出發一定搭,因為酒店的士一定係跳錶,但返酒店就無喇,一定係講價,我印象最深係去chatuchat 酒店的士去 83B,不過返佢地堅持200B,不過最後我地都揀左搭的士,因為搭BTS 一個人35B,即係140B,一個人加多小小唔洗行上行落................

 

 

我記得5年半前都黎過呢度,不過真係唔同哂﹗

 

門口有D怪公仔......=.=

 


 

咁岩有個Food Fair,我地行左一陣,不過無野睇岩,媽咪居然買左個"稯",係端午節食既"稯"

 


 

落到去原本想去d餐廳食,不過見個food court 咁大又咁多野食﹗於是想樣樣都試下~~

 

先買左個菠蘿炒飯(120B)同埋一個fish ball noddle(45B).............

 

之後我同justin出去再買........返黎既時候,d野食俾佢2個消滅左........

 

真係失禮死人...........><

 


 

於是我地2個既晚餐只係有串燒X5同春卷~~

 

我話再買,Justin唔肯~~

 


 

最後仲行左siam 既night market,不過d野就真係唔多岩﹗

 

次日前往大皇宮~~~

 

其實去左bangkok果幾日都識左酒店附近既地方名,喇dum列...哈哈﹗

沒有留言:

張貼留言