2011年3月6日 星期日

曼谷 2011 Day 2B


返到酒店,4個人又一齊落去游水~~



第一次ENJOY酒店既泳池,感覺細左小小............


不過都幾舒服~~


之後我地決定搭的士去CHINA TOWN~~



車係有小小塞,不過點都好過搭BTS又貴又上又落


我揀左T & K SEAFOOD食海鮮,一去到就有位喇﹗正﹗


第一次響正路邊食野﹗哈哈﹗後面D正好近..=.=


佢地以為啤酒係一CAN CAN,點知係一大支﹗哈哈.......


最後2個都飲到面仔都紅哂~~



好有風味﹗



叫左燒大蝦、螺、炒菜 (唔知點解覺得泰國炒菜,間間都好好味~~)



D蝦好好味,又大隻,好似150B 有咁多隻,真係好抵~~



仲有"奇怪既蛤" 、咖哩蟹、同埋一個海鮮湯﹗



個蟹真係好正,特別係個汁.........


而家諗返都有小小流口水﹗><



 

正呀﹗仲要呢餐唔貴只係1455B﹗香港一定食唔到.............

 


 

真係連汁都食埋﹗哈哈...........

 



 

之後響附近行下,有好多生果店,我地響林真香買左好多野.........

 

買滿2000B仲可以送去酒店﹗正~~

 


 

媽咪佢地買左D榴槤試下﹗'

 

可惜唔岩季節,唔係媽咪一定CRAZY~~

 


 

我地2個食左個燕窩糖水............

 

都幾抵300B..........

 


 

哈哈﹗油光滿面~~~

 


 

最後食埋個翅就返酒店喇~~

 

不過個翅就麻麻~~

 

好返酒店,我地由酒店搭黎8XB,返去又係架架車都收200B........

沒有留言:

張貼留言