2011年3月12日 星期六

黑天鵝 (Black Swan)

星期五放工又去太古睇戲﹗


今次JUSTIN揀左 Black Swan


我一直都好欣賞PORTMAN,其一覺得佢好靚女,其二就係覺得佢做戲好睇﹗


由CLOSER開始已經好欣賞佢...........


呢套戲佢簡直係一百分呀﹗



我覺得佢真係好岩做呢D內心戲.........


個故事其實好簡單,一個期待以久既機會,隨之而來是不能承受的壓力.........



好多時都聽到其他人講,唔好咁緊張,越緊張越做得唔好,盡力而為,平常心啦.............


但呢D真係講就易,做真係好難...........


當你在乎果件事,你就會自然緊張~~


其實一開頭轉工,我都好緊張,成日都擔心自己做得唔好,同埋開頭我都唔知道佢地想點,都幾大壓力...........


雖然而家俊俊習慣左,不過都仲未可以完全放鬆~~


我都仲係適應緊﹗


好彩我並唔係一個完美主義者,因為我知道無可能每件事都做到最好..............



LILY到底係真心想同LINA做朋友定係儲心積累想搶走佢個位..........


我同JUSTIN講如果你唔當佢係朋友,佢做咩你都會覺得佢係有計謀............



其實我覺得套戲好岩香港人睇,而家既香港太多負能量,太大壓力~~


講真我都幾同情而定做政府既人,做又唔岩,唔做又唔岩.....


動不動就話示威、掟蕉、撞曾任權,如果呢D行為係對香港有利,做都無可口飛........


但根本對成件事完全無幫助~~


同埋可唔可以理智小小,大環境唔係靠呢D小動作去改變................


我覺得人同人之間既果份尊重好似已經無左。社會好似好恐怖咁........


到有一日都唔知會唔會變到亂殺人...........


其實香港已經係一片福地,點解仲要有咁多不滿,唔通真係想政府包養所有人!!!????


幸福係掌握響自己手,努力一定會過到好既生活~~


可能世界真係差不多走到未日喇,太多災害..............


希望日本受地震影響既人可以平安啦﹗


真心希望世界多一份愛,小一份怨.............


就算真係就黎未日,我都無咩遺憾,因為我一直同屋企、同我最愛既人一齊,我已經好幸福、好幸運﹗


知足常樂,希望大家都快快樂樂..............


沒有留言:

張貼留言