2013年5月19日 星期日

同起路、精品街

 

因為我地想夜晚睇水上木偶,於是就計劃由同起路開始行,經過精品街,再行下紅教堂 & 郵局,飯前睇埋水上木偶~~

我地揀左同起路街頭呢間中原咖啡落車,開始行~~


真係好好好好好好好天呀﹗

曬到咩咁............@@

如果你問我,我覺得同起路係名牌 / 貴價手信街,完全唔Local,大酒店林立﹗

沒有丁丁越南特色,不用浪費時間~~


我地行行下過2條街就到精品街,其實便捷超市 & 188 熱石按摩都響附近~~

大家可以Group 埋一齊行~~~

不過因為我地唔想第一日就買到一袋二袋,所以計劃左最LAST 果2日先行超市


這是快餐店,其實精品街都唔係我杯茶,我對於手工藝唔係太大興趣,越南花紋太花﹗

反而行行下見到有條好Local 既街市感覺唔錯﹗


好似花園街,雖然都無買野,不過我鍾意睇Local 野~~~

扎肉第一大店都響附近~~



海鮮擋~~



好多雜貨﹗


之後又行返去同起路,順住落去紅教堂,我記得Blogger 介紹話街邊有檔賣咖啡壺手工好,我見呢檔唔錯,以為同一檔,點知就上檔喇.........@@

最衰我無記清楚價錢啦﹗

我地買左 VND 50,000一個,之後響超市見到同款只係 VND 23,000

我仲心急到一買買左2個......

好彩都唔係好多錢~~~


另一樣得意手信,USD 1,不過買黎唔知做咩好~~~



行行下聞到好香,Iwin 買左個黎食, VND 40,000,雖然唔係貴,不過我真係建議大家唔好響街邊買野~~~

越南有好多間呢D 賣畫既鋪頭,如果有位我都想搬一副返黎睇........

一間間細鋪,不過如果你有心機,可能都會搵到好野﹗


歌劇院

而家越南好多新既百貨公司,我地入左一間好似SOGO 咁既,有DIOR, LV.........

其實我地主要係涼下冷氣﹗

不得不提,越南washroom 真係好乾淨,你完全意想不到~~~

行行下終於都到左紅教堂喇............

沒有留言:

張貼留言