2013年5月9日 星期四

越南Visa

其實前幾年已經想去越南,不過因為J 擔心太落後,所以一直拖到今年有人同我地一齊先敢話去~~

另外一個一直拖既原因係因為越南要整Visa,我第一次去一個要整Visa 既國家﹗

先唔好講錢,佢要求你填一份Form,交一張4X6 既相片,同Passport正本~

呢幾樣野已經夠煩..........

仲要Visa 由2013年1月1 日開始加左價 $330 加到 $500

不過估唔到仲係好多人去整,應該係因為CX 開左好多平既直航去越南不同地方~~

過程其實好快,佢睇一睇個Passport ,睇一睇張Form ,俾錢走得﹗

不過果度D人做野好慢,如果你前面有10個人分分鐘可能要等半個鐘~~

以下係令我反感既申請過程,第一次上去我前面果個人張相Size 唔岩,佢照俾佢入﹗

咁影過相果班人咪好傻.............

佢一時分2條隊,一時又一條,令到人好混亂~~

交錢一定要俾現金﹗

我見到佢有時就咁放申請者D Form 響台面..........

可能我呢2個星期去左好多次,所以真係幾反感﹗

感覺呢個VISA 真係昆人水~~~


就係用 $500 去換呢張貼紙~~

沒有留言:

張貼留言