2013年5月6日 星期一

第一次拜拜麥氏太爺; 爺爺

其實我地拍拖咁多年我都好小聽佢地提起麥氏親戚﹗

我只係知道應該DADDY 父母都已經唔響度~~

結完婚之後無耐DADDY 就話搵一日一齊去拜拜.......

原先去柴灣先,應該係J嫲嫲,其實我嫲嫲都不在了﹗

只係記得我同細佬好細個果時佢陪住我地,好細粒,背脊彎彎~~

不過因為有壞左阻左,我地直接轉去長沙灣,上到去係J 爺爺,第一次見面﹗

原來爺爺好多年前已經唔響度,奶奶突然之間話" 嘩,都6X 年喇﹗"

唔知點解果一下我忍唔住笑左,真係失禮死人...@@

DADDY 先60 歲,如果爺爺走左6X 年.........@@

最後去左荃灣,J 話應該係太爺爺~~

拜拜完我地去左深井,DADDY 話以前佢地成日都游車河,而家已經小左好多﹗




4個人叫左半隻鵝,一個蜆,蓮AO 餅,荀HOOK 魚,通菜~~

第一次食呢種魚,都幾滑幾好味﹗

我連爺爺同公公都分錯....@@

沒有留言:

張貼留言