2013年5月18日 星期六

胡志明的第一夜

睇睇下Imax,突然收到CX SMS 話俾我地知今晚班機會Delay 半個鐘﹗

之後搵埋Iwin 佢地就食小小野喇,佢地就食完先去寄行李,可能就係因為咁遲左所以個行李無連機送去胡志明..........

(不過佢地食之前問左CX  係咪可以遲D 寄,CX Staff 話OK.....)

寄完我地就入閘喇,因為我想換化妝掃,所以去Duty Free睇左一轉﹗

去到閘口聽到有人Call Justin 個英文名........

明明距離佢話Delay 起飛既時間仲有15分鐘,真係感覺上俾CX 玩死﹗

第一次咁樣俾人Final Call 叫名,Iwin 話空姐講話有2個人未上機 = 我同Justin...........@@

上左機之後響個停機坪再等左半個鐘,即係Total Delay 左1個鐘﹗


機上面個電視無電影只係得劇集 & 綜藝節目....

都唔知係好唔好喇﹗


機程只係2小時 20分鐘,越南時間大約零晨1點先到﹗即係香港時間已經2點﹗ (越南比香港慢1小時)

估唔到呢個地方既夜景都幾特別~~~

落到機場就排隊過關,果邊D人做野真係好慢,可能佢地D 電腦好舊,我地分開2條隊,突然Iwin 前面有個女人等好耐都唔俾佢過﹗

關員又唔同佢講咩事,大約等左10分鐘之後佢叫另一個關員帶走左佢﹗

果下我都有小小驚,同埋被人帶走個女人,好似無事發生咁,好怪~~

終於都到我喇,J 俾我過先,一埋到去就俾個PASSPORT 佢,佢開左VISA 果頁掃一掃,之後就開始等喇﹗

我又係等左好耐,應該有5分鐘,好奇怪,果一下我都驚俾人帶走,而好彩,J 排我後面,如果有咩事佢都可以同我去﹗

再等多一陣,佢就響我個Passport 上面打左2個印,終於都過到關............

過左之後落一層羅行李,呢個入境大堂真係好細﹗

我地見到行李牌Display 我地班機D 行李響6號,點知係1號~~

唔問人真係唔知,好彩都幾多香港人,佢地個個都BOOK左車出酒店,我都好驚咁夜無車,不過最多搭黑的,我覺得一定有車~~~

J 先去羅行李,好快就羅左我地果2個,不過佢搵唔到Iwin 佢地果個,Iwin 佢地因為個女人阻一阻,所以遲左落黎﹗

點知之後佢地都搵唔到,我地去Lost & Found ,不過因為佢地無Keep 到張行李飛尾,果個人都唔知點幫我地..........@@

果下我都唔知做咩好,如果係我個行李唔見可能仲好,因為Iwin 易唔開心,同埋我唔想佢一開始就咁唔順利﹗

我見佢喊更加唔知點做,好彩果度D人幫佢入左張Form ,如果搵到就會送返酒店~~



我地就懷住複雜心情唱左USD 40 之後出機場,當日機場個Rate 係USD1 兌 VND 20,800

(估唔到咁夜都仲有找換店開,仲要唔洗手續費,好彩﹗)

出到去搵唔到果2間大公司既的士 (38.38.38.38 同 38.27.27.27)

果下又係唔知點好,有好多人話車我地,不過我都有小小驚﹗

之後突然見到38.38.38.38,點知我跑埋去,佢耍手應該係話唔車..........@@

迫於無奈都要坐黑心的,好彩佢又唔係開貴我地好多, VND 200,000 即係大約USD 9

我知平時買的士卷大約USD 7,我地有4個人其實都係貴左幾蚊一個人﹗

好彩的士過程好順利,Check in 亦都好快﹗

終於越南時間3點左右有得訓,真係好慘,唔知點解會搞到咁夜﹗

越南盾下下都5-6個零響後面,我到第4日都仲問緊到底VND 100,000 係等於港紙幾多.................

沒有留言:

張貼留言