2013年5月18日 星期六

Hotel Asian Ruby 3



酒店一出就係對住呢個公園,真係好方便,過對面經過公園再過馬路直行多幾個鋪位就係Sinh Tourist (Local Tour Agent) 既集合地點﹗

呢度我地住左3晚,感覺上都幾唔錯~~


我訂既係Deluxe Room,只係希望個洗手間乾淨D,都無令我失望﹗

不過Iwin 話Room Type 只係限於個景有小小唔同,係有無Window 同望City / Park~~


因為有見過人話響酒店唔見野,所以我盡可能都鎖好D 錢響夾萬,好彩住咁多日都無事~~~


洗手間都正正常常, $280 晚我唔敢要求太多啦﹗


酒店早餐我以為會無咩野食,其實講真佢好小款,但估唔到味道唔錯﹗

3間酒店既早餐都係出奇地好,真係樣樣野都好食~~

生果都多,無野嬲住~~~



包包﹗


第2日仲試左酒店個牛粉,都好味,不過當然唔及得上錦麗啦﹗


我每樣食小小,都已經飽哂~~

同埋其實越南咁多好野食,都唔想食咁飽~~


酒店望出去個City View~~

沒有留言:

張貼留言