2013年5月20日 星期一

行程超豐富之美拖一日遊 Part I

第2朝一早7:00就起身,同返工時間差不多,不過今日我地係去一日遊~~~

7:30 食早餐,大約8點到左Sinh Tourist Office﹗

8:35 開車,我地開頭2 次都好準時,真係早半個鐘到,不過之後發現,位一早劃左,咁早到都係等~~

搭左接近2個鐘車之後終於都見到湄公河~~


一落船就有賣帽既地方~~~



我地架車係粉紅色~~

都幾舒服同新,真係搭一程車黎到呢度都抵~~

上船前見到菠蘿,得意呀~~


出發~~



導遊一時用越南話,一時用英文介紹,好得意~~~

水上人家~~


以前湄公河有鱷魚,所以D 漁民會響船頭畫一對眼,D 鱷魚見到會走開..........



Nice Shot From Iwin~~



好快到左第一個島~~

睇下D米紙係點樣整出黎既~~



一個個圓咁好得意~~



原來先用米磨成醬~~



之後倒響呢D 蒸具上面,整到佢圓左~~~

蒸一陣﹗再羅出黎曬乾就食得喇~~



米紙除左包食物之外仲可以炸左佢,或者加唔同味道,簡單已經好滿足,呢個係越南人俾我既感覺~~



之後再行入小小就係午餐既地方,我試戴左呢D 帽,我覺得幾襯自己嫁~~

不過買黎無咩用,影過相就算~~



Do Re Mi Fa So La Ti Do.............

真係呢幾個音,厲害~~


椰子汁可以飲,肉可以食,皮可以製造好多不同用品,物盡其用係越南人俾我另一個感覺~~

有D 真係整得幾精緻~~



搞搞振,無幫襯........XD


11:30 左右就開飯喇~~

我地以為要加錢食魚,點知個Tour 包埋,除左好彗,真係唔知講咩好~~


Nice To Meet You~~


仲有工作人員幫手包~~

先整濕張米紙,加D菜,米粉 & 魚肉卷埋就食得喇﹗


味道真係唔錯~~~


呢個煞好好好好好味,又入味,又滑~~


仲有一個菜水、飯,另一味魚 & 通菜~~


雖然唔係好多野食,不過真係好味~~

因為見仲有位,我地買左個芒果,真係好甜呀,好正~~

繼續船遊湄公河~~

沒有留言:

張貼留言