2013年5月20日 星期一

夜遊胡志明; 夜會Fanny 雪糕


食飽飽見時間仲早就搭車返酒店附近行下﹗

是日係胡志明誕,應該係假期,見好多市民聚集左響個廣場入面,我地見有人看住門口無入去~~

不過第2 朝Iwin 話佢地有入~~扮越南人


我大約記得Fanny 雪糕位置,於是又靠我個方向感走~~

其實胡志明俾我感覺都幾City ,除左大量電單車之外,好多大品牌都有進駐呢個地方﹗


好靚既Starbucks~~


越南人既晚裝!!??

經過New World Saigon Hotel,油站,終於都搵到喇﹗


因為仲係好飽,所以我只係叫左一球﹗


J 叫左個特別D 既,不過呢個係Mint ,我唔LIKE~~

其他部分都幾好味﹗


雪糕選擇其實都幾多﹗

價錢唔係特別平嫁,2個雪糕食左 VND130,000,不過一試無防~~

沒有留言:

張貼留言