2013年5月19日 星期日

水上木偶

我地見仲有時間同埋地圖上好似唔係好遠,於是我地就由商場開始行過去﹗


由6點開始行,行行行,行到6:25 先岩岩趕到,6:30 開始喇...............

開始天黑喇~~


如果唔係咁熱,行下經過公園X2,超長馬路~~

越南人放左工會一齊去公園食下野,坐下,踢下Yin,打下波,都幾識享受生活﹗


新舊溶合~~~


終於都到喇,佢而家個價比起帕上面貴左好多﹗

可能我地本書太舊喇~~

Anyway 一場黎到,都睇一睇﹗


 呢個就係個台喇,一邊有3個人負責唱歌 & 彈樂器~~


音樂係好中式,有小小似做大戲,都有對話,不過係越南話大家都聽唔明............@@

由公仔既動作,衣著,我估係講緊以前越南人既生活~~


捕魚、種田.......


出巡!!?? 婚嫁!!??



呢D 真係唔係好睇得明~~~

以前D 歌舞掛﹗


估唔到咁細個台都玩到噴火~~~


中間有團友訓左,唔算精彩,但都唔係咁差﹗

不過當我睇到呢班人之後我覺得成件事好厲害,佢地原來真係響水底控制﹗


Total 45 分鐘,VND 150,000一個人,都可以睇下﹗

因為好有特色,真係唔係度度有~~~

沒有留言:

張貼留言