2013年5月18日 星期六

我的十天大假開始

等了又等終於都放假喇,仲連放10日,感覺好爽呀~~

假期第一天夜晚就會出發去胡志明,不過我地果日都做左好多野,一早我地就去Excelsior 食左個早餐



再一次感覺水準大不如前~~


長髮LOOK~~

我完全沒有丁點懷念,因為短左真係好舒服,特別係去旅行﹗


我地去到食食下就落雨,好彩食完就落完﹗

GOOD Morning~~

之後我地去左SOGO Thankful Week 買左小小平野﹗



其實內心都有小小爭扎,不過唔知點解突然好想剪短,於是就點子兵兵上左去SOGO 樓上一間SALON~~

第一次去,都有小小擔心,好彩都OK﹗

我自己就好鍾意喇...XD

剪完就返屋企執埋D 野喇~~


因為我地想去機場睇返套Imax,所以預早左好多出門口,大愛我個紅GIP~~


我地7點先到機場,即刻check in,再去買飛,其實位置算係中前,但感覺真係好近............@@

第一次黎咁遠睇Imax,不過Imax 真係正好多,套戲都好睇呀﹗

呢排真係睇左好多套好戲﹗


有個啟德展,懷念返以前個機場﹗


後面係Washroom~~


我地帶左自己眼鏡,Imax 原來有自己,好大副﹗


星空奇遇記: 黑域時空,係J 揀既,呢度睇 $100 都好平﹗

原來呢套係第2集,J 話第一集我地都有睇,不過我完全無印象﹗

去完越南返黎我再睇返第一集,好似又有小小印象﹗

3D 做得好精細,故事都好快,建議睇Imax 版~~~

沒有留言:

張貼留言