2013年5月7日 星期二

Handmade 玫瑰花蛋糕

早前蘇菲見到個團購幾抵,於是約埋我2個人去整餅﹗

XD.......其實我對於好多手作仔都感興趣嫁~~

遲D 會跟同事整皮既鎖匙包送俾J ,希望整得好好睇睇啦﹗


好準時7點上到去﹗

一堂10個人都唔算好大班~~

老師一早已經咩都準備好.........

我地只係打蛋,Mix well 咁簡單~~


焗出黎個樣~~


之後打左D蛋 & 沙糖,Mix Cream再打,最後加朱古力醬~


最後變左呢個樣﹗再倒入去之前個Cake上面~~

就可以雪喇


最辛苦既步驟就係用呢舊膠整D 花瓣﹗

J 鍾意紫色,所以我揀左呢個紫,望落都幾舒服~~


之後用手 & 棍壓平,再吸出一片片,再用手整到好似花瓣﹗

整到呢度已經無咩電,加上又唔係好有藝術天份,我都有小小Hea 左~~

整好個形就一片片放上去﹗


最後包埋出面,蘇菲真係好有心機﹗

我以為老師會教D 特別技巧,令到全部同學出黎都靚,點知係無,完全自己發揮.........@@



Yeah~ 完成~~

咁個Outcome 都幾令人滿意既~~


個蛋糕送左俾奶奶 & 婆婆﹗

母親節快樂

1 則留言:

  1. 我見好多人都學整呢個蛋糕,真係好靚。
    你張profile pic好得意呀!
    [版主回覆05/15/2013 12:16:14]XD...多謝,團購價都幾平,抵玩呀﹗

    回覆刪除