2013年5月20日 星期一

行程超豐富之美拖一日遊 Part II


 


上回講到食完晏再次上船,今次駛入左個比較窄既河道,第一站去左睇蜜蜂,呢度D 蜜糖好平,不過J 唔俾我買~~


試飲蜜糖荐,好飲~~

呢度唔會迫你聽 / 買,唔錯~~

BEE

XD,好襯~~

行左一陣之後有得聽越南人唱歌,好簡單既樂器~~

好似我地戲曲咁,我地前一晚聽左成晚,都無咩興趣~~

之後行出去馬路坐馬車,其實一隻馬仔拉7個人,都幾辛苦~~

有時都幾矛盾,到底都係對D 動物不人道...........

但如果無人Join 佢地既命運又會係點!!??

坐完有得食生果,平時我唔會食,不過見佢唔多飛飛都好想試下﹗

樣樣都好甜~~

之後就係坐小艇~~

4個人一架,岩岩好~~

好細隻呀﹗

婆婆

佢地似係撑一陣就開摩打返黎,個個手上羅住張錢,其實唔係好多,20,000,我地無散紙俾左10,000﹗

生活真係好苦~~

之後去左睇椰子糖製作過程,先將D 椰肉整碎~~

之後加糖煮~~

之後加入不同味道,快打勻~~

倒入D 模度~~


再切一粒粒~~

即造即食~~

我地每人買左3包,味道都唔錯,不過一次過唔可以食太多,油左D..........


即場開左個椰青黎飲~~

就係飲左呢個椰青就差D出事,因為回程好大雨,我無去到洗手間,返去既路程成2個鐘,真係忍得好辛苦﹗


連分派既雨衣都係母校既顏色....XD

呢一日見識左好多,好精彩,價錢又平,超級推介呢個Tour~~~

下一站又食海鮮

沒有留言:

張貼留言