2013年5月21日 星期二

美奈行; 超舒服Romana Resort



黎到第3日朝早,我地一早搭車去美奈,7:30 上車,我地食左小小早餐就去等上車喇~~

知道Sinh Tourist 對面有個法包好味,4人買左2個黎試下﹗ VND 40,000


一個係芝士、一個係腸仔,其實我想試蛋,不過佢地擔心整得耐,車唔等人~~

我地因為早餐未落格,所以搭左一半車,即係3個鐘之後食,估唔到都仲係好味﹗



由朝志明到美奈需時5個鐘,我地由7:30 開車,2個鐘之後到左個休息站,果度都有好多生果賣,仲要超平~~

VND7,000 / KG 味即係2個幾港紙!!??

當造既生果真係可以好平~~


山竹就貴好多,VND 50,000/ KG,我地買左3萬5,2個人一晚KO 哂~~


好準時 5個鐘終於都到喇,因為巴士行大路,我地酒店位於小路,佢就咁響大路放低我地﹗

我地見到Romana Resort 前行700M,由於有其他Blogger 經驗,我提議搭的士,不過大家話可以行下,咁就行啦﹗

最後我地估計應該行左接近7000米,唔好信路牌~~~


Check In 大堂,有人親自送上Welcome Drink & 冰凍毛巾,大家如穫致寶...XD



見到海喇............


專人帶我地入房,入到去果種舒服,令我後悔唔住多一晚~~


中間門出泳池,後面門出去Toilet~~


露天浴室,感覺好大自然,係其中一個我住過最舒服既酒店浴室~~


門口見到個Toilet~~

老公偷窺中.........@@


咩都有齊,不過因為我地而家都會自己帶牙刷,所以都好小用酒店野~~


露台同泳池呀...........


除左舒服,我諗唔到第2D形容詞.........XD


酒店的Welcome Fruit,同日夜晚KO左..............


看星位置~~


同酒店圖一樣﹗


好藍~~


有人忍唔住即刻浸腳,有一下我真係好想跳落去,不過因為我地BOOK左JEEP 2點鐘,大堂等,所以..............

要忍到第2日先有機會玩~~


好喇,出發去JEEP TOUR 喇~~~

沒有留言:

張貼留言