2013年5月20日 星期一

Quan94 全蟹宴



去完美奈One Day Tour,我地就返左去酒店抖左一抖又出動喇,是夜又係海鮮~~

Quan94 全蟹宴


一落車有左右2間,我地認個招牌,呢間真係好好味,我地之後Encore 多次﹗



軟Hok 蟹~~



唔知咩蟹~



一大堆香草~~



炸軟Hok 蟹~~

新鮮~~


蟹羹~

好多蟹肉,不過"杰" 身左小小~~



海鮮炸面~~

呢個幾特別,推介~~



糖醋蟹,呢個好特別,同我地一般食開好唔同,不過又好好好味~~

佢加左D 梅肉,甜甜地,又酸酸地,4個人都大愛個汁~~



春卷,即炸,好正,不過入面有D面,會好飽肚~~



包住食無咁熱氣~~



一台海鮮~~



最後整多個燒蝦,佢地好鍾意燒到咁濃.....@@

不過都係好香~~


一人一杯野飲,加咁多海鮮都係HKD$120位,真係好抵食~~



第2次食左蒸蟹KIM~~鮮



甜酸軟Hok 蟹



海鮮炒粉絲,真係超多蟹肉,又多膏,OMG~~

可能蟹肉平過粉絲



蒸蝦,好大隻呀,對大頸蝦細小小,就咁蒸食到好香既蝦味,我地即晚Encore多碟~~



蜆~~



蟹粥,呢個真係不得了,呢個粥係我食過最鮮味既~~

4個人都大讚







飲杯



一大堆Hok ,全部係我消滅既


今餐平左WO~~

推介推介



樓下的開放式廚房~~


有機會一定要去試下呀~~~

沒有留言:

張貼留言