2008年2月24日 星期日

西貢BBQ

Justin一早已經應承左同埋我一齊去同事搞既BBQ﹗


半小時之差,估唔到撞到正﹗


仲嚇親爸爸﹗><


好 "口羅" 呀﹗ "口羅" 爆喇﹗


spying eye


會唔會俾人覺得我好奇怪ga......


Hi, Bye Uncle﹗


第2次見﹗終於對望清楚喇﹗


差唔多2個月無去做Facial喇﹗


塊面開始多返粒粒喇﹗


可惜仲未有時間去﹗


970X --> MTR --> 小巴


終於都去到西貢喇﹗


一落到車真係不得了﹗


周團都無咩建築物﹗好大雨呀﹗


搭的士去到跳蚤燒烤場﹗


以為會有瓦遮頭﹗點知得幾把大大太陽遮﹗


好多人都抵唔住大風大雨走左﹗真係好大風ga﹗


我地都係諗住入去坐下﹗佢d同事早過我地一個鐘倒到﹗


我地遲到﹗><


D遮吹到反哂﹗其實都燒得幾辛苦﹗


有十幾個人﹗


好彩過左一陣就平靜左﹗


燒左大概3個鐘就走喇﹗


最難忘係食左半生熟既牛柳粒﹗(點解燒左咁耐都係生ga﹗)


同同事個仔阿A玩左一陣NDS﹗


(我叫佢阿B,之後佢答我佢係阿A﹗)


我智商同十歲原本差唔多﹗><


好開心﹗因為可以陪住你﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言