2008年2月2日 星期六

鍾意你

我鍾意你係因為我覺得同你一齊好舒服﹗


我鍾意你係因為我覺得同你一齊好開心﹗


我鍾意你係因為我覺得我地好夾﹗


我鍾意你係因為我覺得你明白我﹗

我鍾意你係因為我覺得我亦明白你﹗

我鍾意你係因為我覺得你很聰明﹗


我鍾意你係因為我覺得你值得我欣賞﹗

我鍾意你係因為我覺得你會令我笑﹗

我鍾意你係因為我覺得你會令我感動到喊﹗


我鍾意你係因為我覺得你會為我而改變﹗


我鍾意你係因為我覺得你會為我付出﹗


我鍾意你係因為我覺得你對我很好﹗


我鍾意你係因為我覺得我亦很想對你好﹗


我鍾意你係因為我覺得你緊張我﹗


我鍾意你係因為我覺得我亦緊張你﹗


我鍾意你係因為我覺得我對於你是很重要﹗


我鍾意你係因為我覺得你對於我亦很重要﹗


我鍾意你係因為我覺得被你拖著很溫暖﹗


我鍾意你係因為我覺得被你擁抱著很溫暖﹗


我鍾意你係因為我覺得每一次的Goodbye Kiss都很窩心﹗

我鍾意你係因為我覺得你既每一句說話都是為我著想﹗

我鍾意你係因為我覺得被你抱著進睡係世上最幸福既事﹗


我鍾意你係因為我覺得你會帶我看到一個不同既世界﹗


我鍾意你係因為你愛我我亦愛你﹗


不要想太多﹗只要我們仍愛著對方就夠喇﹗


1 則留言:

  1. "love u by my how,, not love u by my why"~ just a sentence copy from my fd. msn name.... hope u understand... wish u all the best orange

    回覆刪除