2008年2月2日 星期六

Happy Thursday, Friday & Saturday

星期四既公司可以話無野做﹗


都幾悶﹗


Justin同我講左sorry﹗


我其實都唔係嬲,我只係想多d時間大家傾下﹗


因為發生既事而可以互相了解先係最重要﹗


放左工我地買左個大大Pizza返屋企食﹗


我地睇左<<破事兒>>


幾個睇落去無關既故事串連埋一齊﹗


我一早已經知道我會鍾意Stephy同阿Gil果段嫁喇﹗


有邊個會無一個朋友當自己係最重要既朋友﹗


但自己又唔會把佢睇得咁重要﹗


又有邊個會無一個朋友你將佢當係最好既朋友﹗


但佢又唔係﹗


人同人之間既相處問題可能就係緣於呢個差距﹗


人生真係好無奈﹗


星期五因為Justin放假我都逃工喇﹗


一邊食Lunch一邊睇<<魔街理髮師>>


真係好殘忍呀﹗不過因為歌劇同埋無字幕我都唔係全部睇得明哂﹗


不過唔知點解我會知道果個女人會係Johnny Depp個老婆﹗


之後睇左<<神探>>


我睇到人心入面既鬼﹗


仲有<<Stardust>>


可以對住大家咁耐都係第一次﹗(除左去旅行之外)


星期六一齊返去九龍 ^ ^


我地傾左好多野﹗


而家無哂事喇﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言