2008年2月12日 星期二

Nik + Helen @大盛

放左4日假之後就係返工既日子喇﹗


天氣凍要返工都幾辛苦﹗


放工去左搵Justin,因為好耐無見喇﹗


就黎一個星期喇﹗


我地行左一個鐘﹗


耐唔見,覺得更加miss對方﹗^ ^


我之後就去左大盛joinNikHelen


我地3個人好耐無見喇﹗


試左好多新野﹗


炒飯、一口牛、海鮮卷


當然食左大盛卷啦﹗


Nik又轉工喇﹗唔知幾時到我呢…heehee


之後我地行左陣apm


終於買左情人節禮物喇﹗


一直都係想送呢樣野,不過睇唔岩個款﹗


呢個都幾靚﹗不過唔知Justin鍾唔鍾意呢?????


期待~


多謝你地2個既意見﹗


沒有留言:

張貼留言