2008年2月26日 星期二

Hurting

岩岩星期五先交左功課﹗


星期三又考試喇﹗><


真係無咩心機溫﹗


呢個星期開始已經不是很好了﹗


尋晚整粟米豆腐失敗左﹗


咩味都無﹗好難食呀﹗


Justin整親腳﹗><


星期日去完踢波,星期一又踢﹗


其實平時我都唔會阻止佢去﹗


我知意外無人想﹗


今日痛到返唔到工﹗我個心好痛呀﹗


我好想去睇佢﹗不過我知佢一定唔會俾﹗


因為我聽日考試喇﹗


雖然預左,但唔知點解聽到佢講唔好啦﹗


我個心始終唔舒服﹗唔開心﹗


我唔知點同你講我既感受﹗


見到會無時間溫,見唔到就無心機溫﹗


知你care我﹗知我care你﹗咁就夠喇﹗


算喇﹗聽你話﹗唔諗咁多﹗唔想諗﹗


沒有留言:

張貼留言