2008年2月10日 星期日

農曆新年

祝大家:


身體健康


心想事成


開開心心


哈哈﹗新年都係拜年同拜年啦﹗


初2夜晚同左表妹出左去洗頭﹗


個髮型師同我講覺得我個頭剪得唔好


(我當然知佢想做生意啦﹗)


咁佢都咁講﹗咪俾佢試下lor...


新頭都ok gei﹗


多左層次感﹗


同埋終於都無左條界喇﹗^ ^


我有個新男朋友﹗


佢一個3歲好得意精靈既細蚊仔﹗


佢話覺得我好靚﹗哈哈﹗﹗


最搞笑係佢媽咪話佢成日都要去佢屋企附近睇靚女﹗


佢媽咪係邊個??


咪係我個表妹lor......


我覺得佢都幾聰明﹗^ ^


新年都ok快樂呀﹗


不過如果唔洗咁凍會更加好﹗


沒有留言:

張貼留言