2008年2月29日 星期五

相逄恨晚

我呢幾日都唔開心﹗


因為個心掛住Justin,但又見唔到佢﹗


我好聽話咁做哂佢叫我做既野﹗


溫書、返學、考試….


咁我諗住星期五可以見下啦﹗


點知佢尋晚又同我講驚我要等佢放工等好耐﹗


我個心就更加難受﹗


平時都會等啦﹗有時日日都會等半個鐘….


我唔明點解到今日佢先同我講驚我等得耐﹗


我從來都未試過怨等得耐﹗


因為我覺得可以見到佢就咩都抵返﹗


唔開心到喊﹗一直喊一直喊﹗


但佢就一直笑一直笑﹗


仲話係第一次有女仔喊而佢係笑﹗


佢話覺得我好傻、可愛﹗><


我覺得自己係一個好無用既女朋友﹗


傷左但一直都搵唔到時間去探你﹗


響你眼中係一件好小事﹗但我好Care


我明你係由我既角度去諗﹗


但我想你明白我識分輕重﹗


最後你同我講 : “ 第一次Feel到有一個人咁愛我,我地真係相逄恨晚﹗


相逄恨晚?????


我唔係好明﹗但我諗你想講如果早d遇到我會更加好掛﹗


請你珍惜而家愛你既我﹗珍惜我對你既好﹗


我知道一見到你我就會咩唔開心都唔記得ga la


講返返學先﹗呢科係TT ( Transport & Tourism)


係由好好果個阿Sir (Jones)教﹗


雖然中間有d鬼異野﹗


(同一時間有2把聲響個擴音器度播出黎﹗)


不過都可以好專心﹗


Sir仲講左個功課


每個人寫一個4500report﹗佔40%


之後就係個exam喇﹗佔60%


希望快d可以開始快d完成﹗


我會好努力咁去上呢個阿sir既堂﹗因為佢真係好好﹗


沒有留言:

張貼留言