2008年2月5日 星期二

生日快樂﹗

今日係25日﹗亦即係我既生日﹗


我想同我自己講一聲生日快樂


其實應該要日日都快樂﹗


多謝各位好友既祝賀﹗


尋晚同左IreneShirleySammi、蘇菲去左食MY TOKYO


哈哈﹗證明大家都知我鍾意食日本野﹗


今晚又會同Justin去食放題﹗^ ^


尋晚好開心﹗勁食勁食﹗


多到我都唔記得食咩喇﹗


記得2個炒飯、沙律、雞軟bonehin、豬扒鍋、仲有一人一杯得意野飲﹗


激情、夏火


哈哈﹗


佢地又勁shopping lor


點解做左野仲窮過讀書果時gei????


我連過年既衫都未買﹗如果無就由佢啦﹗


係因為太凍想買件褸jei…


SammiK2買左件好抵既褸﹗


我都想買呀﹗(成日都買一樣既野﹗)


可惜無黑色lu﹗可能會買白色掛﹗唔知呢﹗


唔知呢﹗朋友可能就係咁簡單可以坐埋一齊就夠掛﹗


我好大頭蝦無帶相機﹗


tst想影貼紙相都無﹗><


美中不足﹗


不過我真心相信我地既友誼會係一世﹗


今日影唔到咪聽日lor


人大左更珍惜我們單純既關係﹗


Love all my friends


2 則留言:

  1. 喂雖然過左5/2, 我都祝你日日都咁快樂

    回覆刪除
  2. 日日都好似生日咁快樂!!
     

    回覆刪除