2008年2月15日 星期五

日日都係情人節

哈哈﹗因為太懶同無返工都無咩時間打返blog


講返我同Justin既第一個情人節先﹗


我地原本諗住出去食野同睇戲﹗


不過最後都係返左屋企﹗


我地買左一人一塊牛扒﹗湯﹗


返到去仲有我媽咪既蘿蔔糕、年糕﹗


煮飯仔之前我地交換左禮物﹗


我既係一條頸鏈﹗Justin既係一個袋﹗


條鏈都幾靚﹗鍾意佢果粒藍寶石﹗


Justin話個袋都靚﹗不過佢唔知點襯果個袋﹗


其實我都知佢好小同斜


不過可能想佢試下﹗見又幾靚wo﹗於是就揀左呢個款﹗


好彩可以換款﹗決定左星期六去換款﹗


我無唔開心呀﹗因為唔鍾意講出黎仲好啦﹗


我煮牛扒汁﹗Justin切年糕蘿蔔糕﹗


之後佢煎牛扒﹗我煎年糕蘿蔔糕﹗


牛扒煎得太熟﹗年糕太濃﹗


哈哈﹗Justin話佢知會搞到咁都係出去食﹗


不過我鍾意咁簡單既情人節wo


同埋幾得意呀﹗


之後一邊睇Golden Compass 一邊食野﹗


仲睇左魔術男﹗


之後好甜咁抱抱我訓﹗


沒有留言:

張貼留言