2008年2月28日 星期四

HRM Examination

已經5日無見Justin喇﹗


佢整親腳已經第4日﹗


一直都未有機會見﹗


其實我今晚都要上堂﹗


星期二叫我溫書


星期三我要考試﹗


話考完試去搵你又太夜﹗唔想我一個人返屋企﹗


今晚我想唔返學去搵你﹗又話星期五都見﹗


有時我都會諗係咪我自己太緊張﹗


其實我係諗住放工去搵一搵你﹗


因為都怕你累要休息﹗


我只係想扶一扶你放工﹗


每次你唔想我做既野都會同我講係為我好﹗


我明﹗所以我唔會去同你爭辯﹗


同埋我知我一定講你唔過﹗


但我都有小小唔開心﹗><


始終大家期望唔同﹗


我真係好掛住你呀﹗


…………………………………………………………….


講返尋晚個exam先﹗


其實之前阿Sir已經俾左tips


可惜佢俾左5題﹗有一題必答題佢無講考咩﹗


5題我就揀左2題去溫﹗


好彩之前個report做左其中一題exam題目﹗


咁即係溫一題﹗


其實一直都溫得唔好﹗


有好多野都記唔到﹗唔想記﹗


我太懶喇﹗


點知果題必答題真係唔知考咩﹗唔知佢想我答咩﹗


其他2題都答D唔答D><


report又做得唔好﹗個exam又做得唔好﹗


唔知會點呢﹗希望唔好Fail啦﹗


上一科個成績出左喇﹗


勁開心有63分呀﹗^ ^


加油﹗Fighting


沒有留言:

張貼留言