2008年2月14日 星期四

抱抱

我係一個好鍾意人抱抱既人﹗


其實細細個成日都要訓響媽咪溫暖既懷內﹗


仲好鍾意抱著媽咪果條粗粗既大脾﹗


抱抱人 / 被人抱抱都好有安全感﹗好舒服﹗好安心﹗


成個人都被另一個人包住﹗果種感覺好甜 ^ ^


仲好似咩壓力都無哂﹗咩煩惱都俾哂抱住你既人咁﹗


細個真係好﹗咩都唔洗煩﹗又多人鍚﹗


咁而家都多﹗


我都好鍾意抱抱Justin


抱到唔捨得放開﹗


每一次去完街我地都會抱抱﹗


每一次我都唔捨得放佢走﹗


唔知情人節大家會點過呢???


我地2個應該會開一個2個人既party


希望大家都可以搵到一個可以俾自己抱抱或者抱抱自己既人﹗


希望大家都甜甜蜜蜜﹗^ ^


沒有留言:

張貼留言